Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over facturering.  Heb je na het lezen van de FAQ nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op!

Mijn incasso is gestorneerd. Wat moet ik doen?

We gaan het huurbedrag aan het einde van deze maand alsnog van je rekening incasseren. Als je de maandelijkse huurtermijn al handmatig hebt overgemaakt, dan vindt er natuurlijk geen automatische incasso meer plaats.

Als je hierover nog vragen hebt, bel ons dan via 030 767 00 78 of mail via administratie@hallostroom.nl en we helpen je graag verder!

Wanneer begint mijn betaling voor de zonnepanelen?

Via een automatische incasso worden de maandelijkse abonnementskosten afschreven. Wij incasseren alleen hele maanden en doen dit altijd rond de 28e van iedere maand. Worden jouw zonnepanelen halverwege de maand geïnstalleerd? Dan start jouw huurcontract op de 1e van de volgende maand.

Voorbeeld: 
Op 15 mei worden jouw zonnepanelen geïnstalleerd en start je direct met het opwekken van jouw eigen duurzame energie. Jouw contractperiode start op 1 juni. De eerste incasso zal dan rond 28 mei plaatsvinden voor de maand juni.

HalloStroom Betalen Huurtermijn