Je hebt recent contact met ons opgenomen omdat er iets niet helemaal goed werkt met je zonnepanelen of thuisbatterij. Dat is natuurlijk vervelend. Daarom komt er binnenkort een van onze monteurs bij je langs om het probleem op locatie te bekijken en, waar mogelijk, direct op te lossen.

Om het bezoek soepel te laten verlopen, vragen we je om rekening te houden met het volgende. Afhankelijk van het type serviceafspraak kunnen onderstaande punten (deels) op jou van toepassing zijn. Onze monteur weet wat nodig is en zal alleen uitvoeren wat relevant is voor jouw situatie:

  • Zorg dat je het wifi-wachtwoord bij de hand hebt.
  • Zorg dat de omvormer goed bereikbaar is.
  • Zorg ervoor dat de directe omgeving rondom zonnepanelen en/of thuisbatterij goed bereikbaar is.
  • Indien een steiger of hoogwerker nodig is, zorg dan dat de ruimte rondom de woning toegankelijk is.
  • Werk je thuis? Laad de apparaten die je nodig hebt voor de zekerheid van tevoren op. De installateur kan de stroom tijdelijk uitschakelen.
  • Als de storing niet te maken heeft met of niet is veroorzaakt door de installatie, dan zijn we genoodzaakt de servicekosten aan je door te belasten. Deze kosten zijn afhankelijk van de aard van de werkzaamheden, de reiskosten en eventuele materiaalkosten.